Sidor

lördag 7 juli 2012

är helt befriad ...

... från några som helst egenskaper att vara - trädgårdsarbetare!!


... fattas bara ...

Efter en god natt sömn med massa fina drömmar :) klev jag upp till en mulen himmel men ändå 19 varmgrader.  Båda mina - sidor - fram & bak behöver vård, då växligheten är på topp 
(kanske pga ständigt REGN)
Nåväl, eftersom jag vaknade alldeles färsk tänkte jag att det var dags att göra ett ryck!

Klippte bort lite dökvistar, som gjort sitt för säsongen, och framhävde de som faktiskt fortfarande blommar. Men sen är det där förbaskade ogräset som växer mellan stenplattorna 
OCH som trivs att växa precis vid husgrunden! 
Alltså, när jag gör att GEDIGET försök att vara MODIG och ta mig an denna del av ogräset, slår det ALDRIG fel att jag blir ATTACKERAD av KRYP som kallas för - 
FULA SATAN FRÅN HELVETET - spindlar.

Bara jag som påminner mig själv om vad jag INTE BÖR syssla med här i livet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar