Sidor

onsdag 19 september 2012

ännu en erfarenhet!

Så har man då fått en till erfarenhet att sätta på "merit"listan. 


Igår blev jag påkörd bakifrån.
Var på väg hem från körövning och saktade in då en rondell var närmast och helt plötsligt SMALL det (eller smällde;)) och jag trycktes in i sätet med en enorm kraft. Jag satt ändå bekvämt med huvudet mot "nack"stödet så jag kände inte av några smärtor just då. 


Hade svårt att somna igår, kanske för att vår bil är nu redo för skroten, och som dessutom har varit belastning under en längre tid. Känner mig rakt av - handikappad - att vara utan bil men ska nog kunna anpassa mig till det ... så småningom!


Vaknade imorse med skallebank och öm i översta delen av ryggraden, så jag beslutade att vara hemma idag och göra - ingenting! Behöver peppa upp mig att besöka en doktor för att få en eventuell - invalid - stämpel registrerad! Vill helst slippa ... men men .....


JAG MÅR BRA
hur som helst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar