Sidor

måndag 17 september 2012

vad läsa? ..

Befinner mig i en beklämmande situation!



Det är ju det där med det förbaskade läsandet som man måste genomföra när man är studerande.
Jag lånar ut böcker hela tiden och lämnar tillbaka dem efter halva läsningen för de är så mest ointressanta som tänkas kan, och ger inte min fantasi någon som helst stimulans, inte heller mitt liv i sin helhet, för den delen.



Ursäkten har jag förstås klar för mig:
- Har alldeles för livlig egen fantasi! -



Alltså ....
ni som inte kan leva utan böcker ....
hjälp mig nu lite på vägen här .... är ni gulliga!
Kan ni möjligtvis ge mig lite boktips?


2 kommentarer:

  1. Ja de e ju så i skolvärlden, men de finns ju massor av bra författare nu förtiden, sedan är ju frågan vad man verkligen gillar att läsa =)
    Jag tycker att Lisa Marklunds (deckare) och John Grishams (juridiska thrillers) böcker är läsvärda. Men du kanske har ett visst tema du måste läsa??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget tema, mer än att det måste vara skönlitteratur ;)) Tack för tipset vännen, kanske gör en neddykning i deckarvärlden ;))

      Radera