Sidor

onsdag 12 september 2012

... det ter sig väl ...

... livet alltså ;)

Ja, det händer väldans mycket just nu, så att det till och med går till "korvstoppning" gränsen emellanåt!
Skolan har jag fått ordning på, (men man ska ju ha en bra mentor, för att det ska bli nån ordning). Nöjd och pepp, och väldigt tacksam över att jag inte tappade stinget och motivationen helt!


Så jobbar jag mellan varven, det är avkopplande. 
Dessutom får jag mycket uppskattning för min insats.


Nöjdast är jag med min underbara fritidssyssla - Körsången!
Har fått plats i Gospel Bliss - som är en etablerad kör med 40 otroliga, glada sångare. Höstens - kick off - var i helgen. Vilket mottagande man fick! och vilket ös! och vilken avslutning ..... ja, alltså ... känslopaketet hamnade lite i obalans, när de fick för sig att sjunga


och ställa upp oss nykomlingarna bara 2 meter framför kören!!
Nåväl, nu vet de hur man ser ut när man grinar i alla fall. Då har de kommit en bit på vägen att veta vem jag är ;) De skulle ganska omgående även få känna på min - spontana sida! ... så nu är jag invald i körens mediagrupp! Nu ska det här hemside-administreras och facebookas för hela slanten, och hålla kören färsk för alla intressenter :))

Sen har man ju även sina underbara vänner att glädjas och kämpa med, men i
FÖRSTA HAND

 
TOTAL PRAISE

ps: ska försöka inte bli alldeles för religiös nu ;)

2 kommentarer:

  1. Að fer um mig svo notalega tilfinning.... ég hugsa til þess dags, þegar kom að því að þú/þið leggðuð af stað á alveg nýja heimslóð úr norðri, að ég sagði við þig " settu eina jólaseríu í töskuna þína (sem reyndar týnist svo hálftíma fyrir lendingu, ef ég man rétt:)) og láttu það vera þitt fyrsta verk á nýju heimili að setja jólaljós í gluggan" Tilganginn með því mundirðu átta þig á síðar - TIL HAMINGJU MEÐ LÍFIÐ ÞITT ELSKU SYSTIR<3

    SvaraRadera
  2. Ó TAKK ELSKU SYSTIR MÍN <3<3<3<3 já það má með sanni segja að jólaserín með öllum litunum hafi haft áhrif á gang mála :) ÉG ER BÚIN AÐ FINNA HANA allavega :))))))) Takk fyrir að vera til siss <3<3<3<3

    SvaraRadera