Sidor

onsdag 13 april 2011

I väntan på mat...

....gör jag en upptäckt !! Har tydligen förmåga att skrämma folk !!

Mina stackar vänner som jag inte kan vara utan fick ju hicka över mitt "Ursäkta, jag raderar..." meddelande ;))
Nu måste jag be om ursäkt igen.....för jag skrattar gott åt det :)))
Fast... vad säger man........antingen är jag galen eller så tolkar ni mina meddelanden precis som bara jag menar dom ;) Ja, ni bestämmer.....eller måste jag förklara mig ytterligare ;)

Denna dagen har varit EXTREMT arbetssam.
Nio och en halv timmes fullt ös tar på krafterna. Någon påpekade att min vikt var under all kritik !!! what else is new !! Som tur är har jag ett antal betjänter här hemma så jag behöver inte göra ett smack när jag kommer hem :)))

Nu ropar dom att är det mat :)

Sen bär det av mot en ny lyxstund på stans solarium ;)
Lyckos mig........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar