Sidor

söndag 15 maj 2011

Tillbaka till kärlekstema ;)

Ahhh....

Har nu "utbrottats" färdigt för den här dagen och är tillbaka till balansnivå = Kärlekstema :))



Fredagen den 13:e har jag inte fått berättat om (det var ju strömavbrott på blogspot då, ni minns) så här kommer en liten fredagsuppdatering.

Hade nämligen en kär återförening då med en representant/vän från Cantilenakören i Östersund. Bibbi (som faktiskt kommer härifrån Falkenberg) var på genomresa och såklart anordnade vi ett möte. På ett café möttes vi och fikade och skrattade och mycket kör/sång prat blev det, med mera.

Hon hade med sig en present till mig från kören nämligen deras julskiva "en ros i december" som blev inspelad i Stora kyrkan förra julen. Min nybakade vän Tommy Nord hade jäktat som attan för att få ihop första provexemplaret, bara så att Bibbi kunde överlämna det till mig !!!


Å Herregud....
Jag bröt ihop vid överlämnadet !!!! Alltså om det inte är terapidags för mig för att bearbeta separationen från dom då vet jag inte vad. Jag grinar vid minsta lilla nu för tiden. Pinsamt så in i helv......
Å Inte fasen blev det bättre när jag kom hem och satte i skivan för att lyssna (trots julsånger:))
- Kan du ta dig samman nångång nu människa.....böl !!!!


DET BLIR BÄTTRE
inställer jag mig på, ska bara ta mig an den processen ;))

3 kommentarer:

  1. Klart det blir bättre! Och vad gör väl en tår???

    SvaraRadera
  2. nä en tår gör nog kanske inte så mycket men det skulle vara trivsamt att slippa sitta på ett café och böla ;)

    SvaraRadera
  3. Du ser! Det är nog meningen att du flyttar hit igen. ;)

    SvaraRadera